کلاهبرداری میلیونی پزشک قلابی به بهانه درمان بیماری های صعب العلاج در ایلام

به گزارش رکنا ، سرهنگ"علی جمشیدپور"  اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان پزشک طب اسلامی سنتی اقدام به مداوا بیماران مراجعه کننده و تجویز داروهای گیاهی و حیوانی برای آنها به صورت غیر قانونی می کند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان ایلام با اشاره به اینکه ماموران با انجام تحقیقات میدانی به  سرنخ هایی در خصوص این پرونده دست یافتند، افزود: متهم به شهروندان و مشتریانش اینگونه دلگرمی می داده که می تواند در طول مدت یک تا 6 ماه کلیه بیماری های صعب العلاج و حتی جسمی ، حرکتی ، روحی و حتی نازائی را از طریق ماساژ درمانی ،روانشاسی ،تجویز داروی گیاهی بهبود بخشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد شیاد با اخذ مبالغ میلیونی از تعدادی بسیاری کثیری از شهروندان ایلامی و حتی بیمارانی از سایر استانها ،برای درمان بیماران مبتلا به بیماری های جسمی ،نازایی، روحی ، حرکتی و ...مقداری داروی تقلبی تجویز که سبب تشدید بیماری آنها شده است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از اقدامات مشابه این فرد در سطح استان بلافاصله ماموران با شناسایی محل اختفای متهم، و کسب دستور مرجع قضائی ،وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

کشف داروهای تقلبی از محل فعالیت پزشک قلابی ایلام

سرهنگ جمشیدپور خاطر نشان کرد: در بازرسی از محل فعالیت متهم مقادیر بسیار زیادی داروی تقلبی ،سنگ ها و دست نوشته ها و استخوان حیوانات برای رمالی، کشف و این مکان با دستور مرجع قضائی پلمب شد.

در پایان رئیس پلیس امنیت عمومی استان با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده با هماهنگی مقام قضائی روانه زندان ایلام شد، از شهروندان خواست: فریب اینگونه افراد سودجو را نخورند و در صورت نیاز به پزشک حتما از مراکز معتبر پزشکی و درمانی استفاده کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620879 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟