فیلم / واکنش غواص خارجی پس از حمله تمساح
حجم ویدیو: 751.56K | مدت زمان ویدیو: 00:00:03

به گزارش رکنا، جان براژ"‌که همواره به دنبال هیجان است فیلم شنا کردن خود کنار کوسه ها و تمساح ها را بارها به نمایش گذاشته واین بار نیز قصد داشت تا با تمساحی که به عنوان دوست خود می شناسد شنا کند که دچار مشکل شد.

این مرد اهل فلوریدای آمریکا می گوید نام این تمساح "الویس " است و در گذشته بارها کنارش شنا و غواصی کرده و هیچوقت دچار مشکل نشده اما این بار به نظر می رسد خلق و خوی الویس چندان مناسب نبوده و قصد داشته تا با آرواره قوی اش گازی از شانه ی شناگر بگیرد که او بلافاصله به قایق بازگشته و پا به فرار گذاشته است.

کلیپ کوتاه این حمله هزاران بار در فضای مجازی از سوی کاربران دیده شد.

فیلم که از دریاچه ای در میامی فلوریدا گرفته شده تمساح ۱۳ فوتی- ۴ متری – را نشان میدهد که ناگهان قصد گاز گرفتن شناگر و دوست قدیمی اش را دارد.

"جان براژ" که از این حمله جان سالم بدر برده در این باره گفت: من همواره عاشق هیجان هستم به همین دلیل بارها با کوسه ها و تمساح ها شنا کردم . این تمساح نیز دوست من است اما به نظر می رسد با وجود شلوغی اطرافش قصد داشت تا سلطه و قدرت خود را به نمایش بگذارد زیرا تاکنون به من حمله نکرده بود و من در یک لحظه غافلگیر شدم. شاید حمله به خاطر کنجکاوی نیز بوده اما "الویس "‌همچنان دوست من است و دوباره در زمان مناسب کنارش شنا و غواصی خواهم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620746 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟