تعقیب و گریز پلیسی برای به دام انداختن سارق / پلیس تهران شلیک کرد

به گزارش رکنا ،  رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارق خودرو در عملیات تعقیب و گریز واحد گشت پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ کارآگاه "کرم یوسفوند"  در تشریح این خبر گفت: ساعت 2 بامداد بیست و نهم مهرماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده محله اتابک به یک دستگاه خودروی پراید که در حال حرکت بود مظنون می شوند .
وی افزود: پس از استعلام شماره پلاک خودرو کارآگاهان متوجه می شوند خودرو سرقتی بوده و در نهم مهرماه در محدوده کلانتری 126 تهرانپارس سرقت شده است که بلافاصله به راننده خودرو مسروقه دستور توقف می دهند .

تعقیب و گریز پلیس تهران برای دستگیری سارق 

سرهنگ یوسفوند افزود : سارق پس از مشاهده خودروی پلیس با افزایش سرعت و با لایی کشی در بین خودروها قصد متواری شدن داشته که کارآگاهان با نزدیک شدن به خودروی مسروقه به تعقیب او می پردازند .
این مقام انتظامی بیان داشت : در ادامه فرار سارق با خودروی مسروقه به سمت خیابان طیب تغییر مسیر می دهد و با سرعت بسیار زیادی وارد خیابان شوش می شود که با توجه به حرکات مخاطره آمیز افسر اکیپ برای جلوگیری از خسارت های احتمالی و حفظ جان و مال شهروندان چند تیر هوایی شلیک می کند که متاسفانه هیچ گونه تاثیری در اعمال و رفتار راننده خودرو مسروقه نداشته و باز هم با حرکات بسیارخطرناک به فرار خود ادامه می دهد .
رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران گفت: سارق حین فرار و در طول مسیر به یک کارگر که در حال انجام آسفالت خیابان بوده برخورد و وی را از ناحیه دست و پا دچار صدمه و آسیب می کند که کارآگاهان سریعاً به مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی اطلاع و تقاضای حضور اورژانس در محل تصادف می کنند .
کارآگاه یوسفوند افزود : افسراکیپ پس از تصادف سارق با شهروند در موقعیتی مناسب به سمت لاستیک عقب خودرو شلیک و خودرو متوقف می شود و سارق سریعاً خودرو را رها و به صورت پیاده به فرار خود ادامه می دهد.
رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان با اشاره به اینکه کارآگاهان موفق می شوند در عملیاتی متهم را دستگیر کنند، گفت: علاوه بر کشف خودروی سرقتی از داخل خودرو 2 عدد زاپاس، 3 عدد باطری و ضبط سرقتی نیز کشف و متهم به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620332 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟