منصوره حسینی ، اولین شهیده مدافع سلامت خراسان جنوبی / او 33 سال داشت

به گزارش رکنا ، رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: اولین شهید مدافع سلامت استان خراسان جنوبی، بهورز زحمتکش روستای مهموئی است که جان خود را تقدیم سلامت مردم کرد.

محمد دهقانی با حضور در مزار این شهید مدافع سلامت در روستای مهموئی از توابع شهرستان بیرجند افزود: ان‌شاءالله بعد از این شاهد چنین حوادث غمباری نباشیم که نیروهای ارزشمندی مثل شهیده منصوره حسینی را در سن پایین از دست بدهیم.

وی اظهار داشت: امیدوارم هم استانی‌های عزیز قدر این زحمات پرسنل بهداشت و درمان را بدانند و در راستای حفظ سلامت فرزندان خود، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا بتوانیم هرچه زودتر با کمکشان این بیماری را پشت سر بگذاریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند امروز به همراه معاون درمان، رییس مرکز بهداشت شهرستان بیرجند و مدیر روابط عمومی دانشگاه با حضور در مزار مدافع سلامت شهیده منصوره حسینی، این مصیبت را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

«منصوره حسینی» متولد ۲۹ شهریور سال ۱۳۶۶ در تهران بود و حدود ۱۱ سال به عنوان بهورز خانه بهداشت روستای مهموئی به مردم این منطقه خدمت کرد.

مراسم تشییع و تدفین این شهید مدافع سلامت هفته گذشته در روستای مهموئی از توابع شهرستان بیرجند برگزار شد.

سرپرست استانداری خراسان جنوبی هم در پیامی درگذشت اولین عضو از خانواده مدافعان سلامت استان را تسلیت گفت.

ناصر خوش خبر افزود: خبر ناگوار آسمانی شدن اولین عضو از خانواده ایثارگر مدافعان سلامت استان، بهورز فداکار خانه بهداشت روستای مهموئی شهرستان بیرجند "منصوره حسینی" که در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا به این بیماری مبتلا شد و در همین راه به خیل همرزمان مدافع سلامت پیوست، موجب تأثر و تألم گردید.

وی بیان کرد: این اتفاق تلخ، نشان دهنده بخش اندکی از زحمات بی‌دریغ و خالصانه تلاشگران عرصه سلامت است که در راه نجات جان بیماران، همواره آماده جانفشانی هستند.

«علیرضا رییسی» معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم در پیامی شهادت بهورز نمونه خانه بهداشت مهموئی مرکز خدمات جامع سلامت گازار شهرستان بیرجند را که حین خدمت بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان به جان آفرین تسلیم کرد، تسلیت گفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 619965 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟