امدادرسانی به 10 حادثه و حریق در سمنان/15 نفر نجات یافتند

به گزارش رکنا، سعید اسمعیل پور  ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته مأموران آتش‌نشانی شهر سمنان روز پرکاری را سپری کردند، ابراز داشت: طی مدت مذکور از نزدیک به ۹۰ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی سمنان ۱۰ مورد آن عملیاتی شده است.

وی بابیان اینکه خوشبختانه این حوادث فوتی در برنداشته است، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد نجات‌یافتگان در این عملیات‌ها ۱۵ نفر (مرد و زن) بود که توسط نیروهای عملیاتی امدادرسانی شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه دو مورد حریق در سطح شهر به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: این حریق‌ها باغ انار و حریق تجاری را شامل می‌شود که در سطح شهر توسط آتش‌نشانان پوشش داده‌شده است.

اسمعیل پور با بیان اینکه از مجموع ۱۰ حادثه هشت مورد آن موارد مختلف را در بردارد، تصریح کرد: در روز گذشته آتش‌نشانان به چهار مورد محبوسی در کابین آسانسور و اماکن، دو مورد مربوطه به گرفتن حیوانات موذی، دو مورد تصادف و واژگونی خودرو امدادرسانی کردند.

وی افزود: سامانه ۱۲۵ برای هر گونه موارد امدادرسانی پاسخگوی مردم خواهد بود لذا از شهروندان تقاضا می‌شود تماس با این شماره را در مواقع اضطراری به کودکان خود آموزش دهند تا امدادرسانی با سرعت بیشتری در مواقع خاص صورت گیرد.
کد خبر برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 618809 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟