سارقان منزل با 100 فقره سرقت در شیراز روانه زندان شدند

به گزارش رکنا ، سرهنگ "کاووس حبیبی" گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سریالی منزل به شیوه بالکن و پنجره روی در شهرستان شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری باند سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، مشخص شد سارقان در اوایل شب خصوصا ایام تعطیل که شهروندان برای تفریح و یا دید و بازدید از منزل خود خارج می‌شوند با ورود به منازل از طریق بالکن و پنجره اقدام به سرقت اموال کم حجم و با ارزش می‌کنند.

سرهنگ "حبیبی" تصریح کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس، موفق به شناسایی اعضای باند سارقان منزل در یکی از محله‌های شیراز شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی هر 4 نفر سارقان منزل که اعضای یک باند بودند را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به 100 فقره سرقت منزل در شیراز اقرار کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه سارقان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد: در صورت خروج از خانه و مسافرت طولانی، منازل خود را به افراد مورد اعتماد خصوصا همسایگان بسپارند و حتی الامکان آن را مجهز به آژیر و دوربین مدار بسته کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 618745 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟