کشف بیش از 126 میلیارد ریال کالای قاچاق در شازند/ 260 قاچاقچی دستگیر شد

به گزارش رکنا ،  عبدالرضا جودکی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته ناجا از کشف 126 میلیارد ریال کالای قاچاق در عملیات‌های7 ماهه امسال در این شهرستان خبر داد و گفت: در این عملیات‌ها 260 قاچاقچی کالا دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: ولایتمداری، امانتداری، خدا محوری، تخصص و دانش بنیانی، برخورداری از مقبولیت اجتماعی از ویژگی‌های پلیس اسلامی بوده؛ که این پلیس نزد مردم محبوب و مورد اعتماد است.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند با بیان اینکه اعتماد و تعامل مردم از مهم‌ترین سرمایه‌های پلیس است،گفت: پلیس خدمت خود به مردم و بودن در کنار آنها را افتخار می‌داند و با تمام توان در جهت حفظ نظم و امنیت تلاش خواهد کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به لزوم بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت رسانه‌ها تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا ، در هفته نیروی انتظامی حداکثر تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت فضای مجازی در انعکاس خدمات ناجا به مردم در راستای حفظ امنیت به کار خواهیم برد.

جودکی ماموریت‌های ناجا را مصداق امر به معروف و نهی از منکر دانست و تصریح کرد: از آنجا که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، این نهاد ارزشی به عنوان متولی برقراری نظم و امنیت جامعه، وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را بر عهده دارد، این نهاد به عنوان مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر به شمار می‌رود.

وی در ادامه بیان داشت: ما کارکنان نیروی انتظامی به عنوان خادم ملت ایران وظایف بسیار حساسی را بر عهده داریم که انجام این وظایف زمانی میسر می‌شود که روحیه جهادی و اعتقادی در بین مجموعه نیروی انتظامی تزریق و جاری باشد.

جودکی در ادامه به اجرای برنامه‌های هفته ناجا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اشاره و اظهار داشت: آموزش همگانی در فضای مجازی بهترین و سریعترین روش در راستای آگاه سازی و اطلاع رسانی خبری به شهروندان است.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند تاکید کرد: پلیس با اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدید شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع، قانونی و بدون اغماض برخورد می‌کند و طی 7 ماه گذشته در کشف جرائم کالای قاچاق به میزان 126 میلیارد و 352 میلیون ریال که در این رابطه تعداد 260نفر قاچاقچی کالادستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف 190 کیلو و 725 گرم انواع مواد مخدر بیان داشت: در عملیات‌های 7 ماه گذشته در شهرستان شازند و 493 نفر معتاد و 106نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند به کشف 493فقره انواع سرقت و دستگیری 299نفر سارق اشاره و خاطرنشان کرد: این کشفیات افزایش 67درصدی سرقت‌ها را در 7 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به همراه دارد.

رئیس پلیس شهرستان شازند بر تعامل و ارتباط خبرنگاران با پلیس تاکید کرد و اظهار داشت: اصحاب رسانه با عشق و علاقه در سطح جامعه حضور دارند و زحمات و تلاش‌های همه افراد و عملکرد دستگاه‌ها را به تصویر می‌کشند که جای تقدیر و تشکر دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 617962 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟