مرگ 25 نفر در آب‌ها و رودخانه‌های کرمانشاه

به گزارش رکنا، سلیم خانی مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه در تشریح عملکرد شش ماهه پزشکی قانونی استان کرمانشاه از انجام ۲۲ هزار و ۶۵۳ معاینه بالینی طی این مدت خبر داد و گفت : این تعداد نسبت به مشابه پارسال با انجام ۲۴ هزار و ۱۳۱ مورد معاینه بالینی، حدود ۶.۵ درصد کاهش داشته است.

او تعداد فوتی‌های تصادفات در شش ماهه امسال را ۲۲۹ نفر اعلام و گفت : این تعداد نسبت به پارسال با فوت ۲۹۵ نفر، ۲۲ درصد کاهش داشته است.

او افزود: امسال ۴۳۰۶ نفر با ادعای تصادف به مرکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند که این تعداد نیز نسبت به مشابه پارسال با مراجعه ۵۳۳۴ نفر، حدود ۱۹ درصد کاهش داشته است.

خانی با اشاره به افزایش موارد ادعای نزاع در سال جاری، افزود: امسال ۱۰ هزار و ۱۳۱ نفر با ادعای نزاع مراجعه داشته اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با مراجعه ۹۷۸۰ نفر، سه درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه فوتی‌های حادثه کار استان در نیمه ابتدای امسال را ۲۲ نفر اعلام و ادامه داد: این تعداد نسبت به پارسال با جان باختن ۱۴ نفر، هشت نفر افزایش داشته است.

خانی تعداد مصدومین حادثه کار در استان طی این مدت را ۳۱۷ نفر اعلام و افزود: این تعداد نسبت به پارسال با مصدوم شدن ۳۶۴ نفر، حدود ۱۲ درصد کاهش داشته است.

غرق شدن  25 نفر در آب‌ها و رودخانه‌های کرمانشاه

او به فوتی‌های ناشی از سوختگی اشاره کرد وافزود: در نیمه ابتدای امسال ۳۷ نفر بر اثر سوختگی در استان جان باختند که این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال با جان باختن ۱۳ نفر، حدود سه برابر افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه تعداد موارد غرق شدگی استان طی این مدت را هم ۲۵ نفر اعلام و ادامه داد: این تعداد هم نسبت به مدت مشابه سال گذشته با جان باختن ۱۶ نفر، حدود ۹ نفر افزایش داشته است.

خانی گفت: در شش ماهه ابتدای امسال ۱۲ نفر بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست دادند که این تعداد هم نسبت به مدت مشابه پارسال با جان باختن ۹ نفر، سه مورد افزایش داشته است.

این مسئول اشاره‌ای هم به آمار فوتی‌های ناشی از مسمومیت داشت و افزود: در شش ماهه ابتدای امسال یازده نفر بر اثر مسمومیت باقرص برنج فوت کردند که نسبت به مدت مشابه پارسال با فوت ۱۶ نفر، پنج مورد کمتر شده است.

او افزود: شش ماهه ابتدای امسال همچنین ۱۳ نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن جان باختند که این تعداد نسبت به پارسال با فوت ۱۲ نفر تغییر چندانی نداشته است .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 617790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟