دستگیری باند 5  نفره سارقان زورگیری در زابل

به گزار ش رکنا، سرهنگ "احمد ثمره حسینی گفت: در پی وقوع چند فقره زورگیری و سرقت منزل در سطح شهرستان زابل، موضوع در دستور کار مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۱، در پی دریافت اظهارات مالباختگان و شباهت شیوه و شگرد این سرقت‌ها دریافتند که پای یک باند حرفه‌ای درمیان است.

سرهنگ ثمره حسینی با اشاره به اینکه سارقان در تمامی این سرقت‌ها ازیک دستگاه موتورسیکلت ویک دستگاه خودروی پراید سفیدرنگ استفاده می‌کردند بیان داشت: ماموران پلیس در ادامه تحقیقات خود و با استناد به سرنخ‌های بدست آمده در مرحله اول ۳ نفر از سارقان که از افراد سابقه دار بودند را شناسایی کردند.

کشف 17 فقره سرقت در زابل توسط پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه سارقان، طی هماهنگی قضائی دریک عملیات غافلگیرانه و هماهنگ این ۳ سارق درمخفیگاهشان درخیابان کارگر دستگیر وبه کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ ثمره حسینی گفت:متهمان که بین ۲۸ تا ۳۹ سال سن دارند پس از مواجهه با ادله و مستندات محکم پلیس چاره‌ای جز اعتراف به فعالیت‌های بزهکارانه خود نداشتند و به ۱۷ فقره زور گیری وجه نقد و تلفن همراه، سرقت منزل، سرقت سیم برق وکابل‌های مخابراتی در سطح شهرستان زابل با همدستی ۲ نفردیگر از دوستانشان اعتراف کردند.

او با اشاره به کشف تعداد یک عدد کلت کمری، مقدار تقریبی ۵۰۰ کیلوگرم سیم برق هوایی، سیم کابل مخابراتی و سیم برق خانگی، یک دستگاه تبلت، ۳ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه، تعداد ۷ عدد پلمپ کنتور آب به همراه کنتور، یک عدد باتوم کشوئی آهنی و ۱۰ کیلوگرم لوله مسی اسپیلت در بازرسی از مخفیگاه سارقان گفت: در ادامه و در تحقیقات تکمیلی پلیس ۲ نفر دیگر عضو این باند نیز شناسایی و در عملیات‌هایی مجزا دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از سرقت‌های به عنف و ناکام گذاشتن سارقان زورگیر، در ساعات کم تردد و به خصوص ساعات پایانی شب از تردد در نقاط تاریک و خلوت سطح شهر خودداری و در صورت مشاهده افراد مشکوک در فرعی‌ها و نقاط کور محلات سریعا با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 617776 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟