انهدام 58 باند سرقت در کرمانشاه

فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: طی سال‌جاری 58 باند سرقت در این شهرستان متلاشی شدند و بیش از ۲۳۱ طرح در راستای پیشگیری از سرقت در کلانشهر کرمانشاه و روستاها به اجرا گذاشته شده است.

به گزارش رکنا، حسین براری امروز در جمع اصحاب رسانه با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای نیروی انتظامی، اظهار داشت: در اوضاع و احوال کرونایی این روزها، پلیس به عنوان مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت در حال خدمت شبانه‌روزی به مردم هستند.

وی با یادآوری شعار هفته نا جا با عنوان «با هم برای امنیت و سلامت»، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون شهروندان بیش از ۲۱۵ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ برقرار کرده‌اند که منجر به ۲۰۱ عملیاتی پلیسی شده این نشان از اعتماد مردم را به مجموعه پلیس و تحقق شعار مذکور است.

فرمانده انتظامی کرمانشاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «اقتدار، عزت، رحمت و رأفت سه خصوصیت ضروری برای نیروی انتظامی کارآمد و مورد قبول جامعه اسلامی در راستای پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلابی و بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی است»، گفت: توجه ویژه به مطالبات به حق مردم در راس برنامه‌های پلیس شهرستان کرمانشاه است.

وی ادامه داد: همکاران در کلانتری و پاسگاه‌های مرکز استان از ابتدای سال تاکنون موفق به متلاشی شدن ۵۸ باند سرقت شده‌اند و همچنین بیش از ۲۳۱ طرح در راستای پیشگیری از سرقت در کلانشهر کرمانشاه و روستاها به اجرا گذاشته شده است.

براری برخورد با عرضه و توزیع کننده مواد مخدر را به عنوان یکی دیگر از اقداماتی در دستور کار پلیس عنوان کرد و افزود: ۲۱۶ کیلوگرم مواد مخدر در این راستا کشف و ۲ هزار و ۱۸۷ نفر هم به مراجع قضایی معرفی شده است.

وی ادامه داد: در بحث تحقق شعار سال «جهش تولید»، یکی از اقدامات بسیار خوبی که مجموعه نیروی انتظامی در دستور کار داشته بحث برخورد با قاچاق کالا و ارز بوده که در این راستا بیش از ۳۹ میلیارد تومان انواع قاچاق کالا را در سال‌جاری کشف و ضبط کرده و با سوداگران در این زمینه برخورد جدی داشته است.

براری بحث برخورد با افراد شرور، اراذل اوباش را یکی دستورات ویژه دانست و گفت: شهر و استان کرمانشاه جایی برای اوباشگری و جولان اراذل و اوباش نیست، برخوردهای سختی با حمایت جدی دستگاه قضایی در انتظار کسانی است که می‌خواهند امنیت مردم را به مخاطره بندازد.

وی در پایان از شهروندان خواست، از شهروندان خواست هر گونه هنجارشکنی از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 617461 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟