انفجار هولناک گاز در اهواز / حال وخیم 5 مصدوم حادثه + فیلم
حجم ویدیو: 6.15M | مدت زمان ویدیو: 00:01:03

به گزارش رکنا، انفجارگاز شهری ساعت پنج بامداد یکشنبه در اهواز باعث مصدوم شدن 5 نفر و تخریب 11 واحد مسکونی شد.

حال یکی از از مصدومان این حادثه وخیم است و بررسی علت وقوع آن ادامه دارد.

نجات 17 اهوازی از میان دود و آتش

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدومیت پنج نفر در آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در اهواز خبر داد.

به گزارش رکنا، سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدومیت پنج نفر در آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در اهواز خبر داد.

دکتر فرهنگ کره‌بندی اظهار کرد: در حادثه آتش‌سوزی که ساعت ۱۰:۳۵ امروز (۲۷ مهرماه) در خیابان ۷ منطقه رسالت رخ داد، پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: دو نفر از مصدومان این حادثه به بیمارستان امیرالمومنین(ع) انتقال یافتند و سه نفر نیز در محل درمان شدند.

ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز نیز در خصوص این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۰:۱۴ امروز (۲۷ مهرماه) آتش‌سوزی در طبقه چهارم یک ساختمان پنج طبقه در خیابان ۷ رسالت به سامانه ۱۲۵ این سازمان اطلاع‌رسانی شد که در پی این گزارش ۱۵ نیروی آتش‌نشان با چهار خودروی امداد و نجات از دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه که به دلیل اتصال برق کولر رخ داده بود، منجر به وارد شدن خسارت به این واحد مسکونی و دودگرفتگی کل ساختمان شد.

قنبری بیان کرد: در این حادثه ۱۷ نفر از اهالی ساختمان توسط آتش‌نشانان نجات یافتند و سه نفر نیز در واحدی که دچار حریق شده بود، گرفتار بودند که توسط آتش‌نشانان از محل حادثه خارج شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: در این حادثه این سه نفر و یکی از آتش‌نشانان مصدوم شدند. یکی از این مصدومان دختربچه ۱۳ ساله‌ای بود که حال وخیمی داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 617378 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟