کشف محموله بزرگ قاچاق در همکاری پلیس کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری

به گزارش رکنا، سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس امنیت اقتصادی از انتقال یک محموله بزرگ قاچاق از استان‌های جنوبی به مرکزی کشور، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و ردیابی‌های دقیق مسیر حرکتی کامیون مورد نظر را شناسایی و مراتب را به پلیس امنیت چهارمحال و بختیاری اطلاع دادند و آن‌ها نیز با استقرار در محور لردگان - بروجن نسبت به توقیف کامیون مورد نظر اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده از کامیون توقیفی، ۴ هزار و ۷۷۷ دست پوشاک، ۱۲۰ طاقه پارچه، ۱۰۸ کارتن لوازم آرایشی- بهداشتی، ۷۰ کارتن خوشبوکننده، ۴۱ کارتن مواد غذایی کشف شد.

وی افزود: همچنین در جریان این بازرسی ۲۰ کارتن ظروف چینی، ۱۲ عدد مانتیور، ۳۵ کارت متعلقات صندلی، ۴۸ عدد پرژکتور و دریچه آن، ۴۸ عدد آداپتور و سه عدد باند پخش قاچاق نیز کشف شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش محموله قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان به ۱۲ میلیارد ریال می‌رسد، گفت: در همین راستا راننده کامیون دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

جاویدان در پایان از اهتمام جدی پلیس برای مقابله با پدیده قاچاق و مبارزه با قاچاقچیان خبر داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 613074 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟