محدودیت ترافیکی در 7 ایستگاه کنترلی توسط پلیس راه استان ایلام

به گزارش رکنا، سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا در کشور، امسال راهپیمایی اربعین حسینی (ع) به جهت پیشگیری از همه گیری این بیماری منحوس برگزار نمی‌شود.

او اظهار کرد: کلیه مبادی ورودی و خروجی محور‌های ۵ گانه استان در ۷ ایستگاه کنترلی تحت نظارت پلیس راه استان قرار گرفته و اجازه تردد به خودرو‌های حامل زائران که قصد تردد به مرز مهران را دارند داده نخواهد شد.

محدودیت های ترافیکی در ایلام

رئیس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: امسال هیچ گونه برنامه‌ای برای برپایی موکب‌ها و همچنین خدمات رسانی و پذیرایی به زائران عزیز در شهرستان مهران وجود ندارد.

او مطرح کرد: تعداد ۴۰ تیم گشتی به صورت محسوس و نامحسوس به صورت شبانه روزی در کلیه محور‌ها ارتباطی استان حضور داشته و رفتار‌های ترافیکی رانندگان را مورد پایش ترافیکی قرار می‌دهند.

همتی زاده با اشاره به اینکه پل زائر شهرستان مهران مسدود شده و اجازه تردد به وسایل نقلیه غیر مجاز داده نمی‌شود، گفت: از عاشقان و دلسوختگان حسینی تقاضا داریم با توجه به شرایط اعلام شده توسط مسئولان کشوری و عدم پذیرش زائر توسط کشور عراق از مراجعه به مرز مهران خودداری و رنج سفر ناتمام را برخود تحمیل نکنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 612424 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟