زلزله چهارمحال و بختیاری باعث انفجار 2 خانه شد

به گزارش رکنا ، فرماندار خانمیرزا گفت: بر اثر زلزله صبح امروز در آلونی، لوله گاز در روستای ده صحرا دچار ترکیدگی شد و دو منزل مسکونی در آتش سوخته است.


ترکیدگی خط لوله گاز بر اساس زمین‌لرزه آلونی/ 2 منزل مسکونی در آتش سوخت


یوسف مرادی در شهرکرد در خصوص زمین‌لرزه صبح امروز در شهرستان خانمیرزا، گفت: ساعت 7:38 دقیقه صبح امروز زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 4.7 ریشتر در حوالی شهر آلونی این شهرستان رخ داد.

فرماندار خانمیرزا ادامه داد: این زمین‌لرزه در حوالی شهر آلونی در محل اصلی عبور گسل زاگرس به نام دنا - دوپلان در عمق 10 کیلومتری زمین اتفاق افتاد.

مرادی با اشاره به اینکه لرزش در منطقه محسوس بوده، افزود: شیشه‌های برخی از منازل شکسته شده و دیوار برخی از خانه‌ها ترک خورده است.

وی با اشاره به اینکه زمین‌لرزه تلفات جانی نداشت، اضافه کرد: گروه‌های ارزیابی در روستاها در حال بررسی هستند و به محض جمع‌بندی میزان خسارات اعلام خواهد شد.

فرماندار خانمیرزا گفت: بر اثر این زمین‌لرزه در روستای ده‌صحرا، لوله گاز دچار ترکیدگی شده و دو منزل مسکونی در آتش سوخته است.

وی افزود: تاکنون چهار پس‌لرزه در شهرستان احساس شده است که همگی زیر سه ریشتر گزارش شده است.

زمین لرزه در بخش گندمان خسارتی نداشت

احمد رحیمیان نیز در ادامه در خصوص خسارات زمین‌لرزه در بخش مرکزی گندمان توضیح داد: در منطقه گندمان و روستای دوراهان این زمین‌لرزه محسوس گزارش شده است.

بخشدار منطقه گندمان ادامه داد: ماموران ارزیابی در منطقه حاضر شده‌اند اما تاکنون نه تلفات جانی گزارش شده و نه آسیبی به تاسیسات این منطقه رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر فقط شکست شیشه‌های منازل و ترک خوردگی دیوارهای منازل روستایی گزارش شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 610957 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟