جزئیات وحشتناک از جنایت های بی رحمانه رهبر کارتل موادمخدر + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پس از دستگیری بزرگ ترین قاچاقچی دنیا ال چاپو، رهبری کارتل مواد مخدرش را فرد جدید دیگری به نام گونزالس به عهده گرفته با جنایت های بی رحمانه اش ترس را بین مردم ایجاد کرده است.

گزارش رسانه های خارجی حاکی از آن است که ال چاپو به بزرگ ترین تاجر مواد مخدر مکزیک شهرت داشت که از وی به عنوان یکی از 68 نفر پر قدرت تر جهان در مجله فوربز نام برده شد که طی عملیات مخفیانه پلیس دستگیر شد.

گفتنی است که ال چاپو در 40 کشور مختلف فعالیت می‌کرد و در واقع یک شرکت بین‌المللی داشت که علاوه بر تجارت مواد مخدر مانند کوکائین و ماری‌جوآنا، در تولید و فروش مواد مخدر مصنوعی و شیمیایی نیز دشت اما اکنون رهبر جدید این کارتل با تاکتیک های بی رحمانه مانند حلق آویز کردن اجساد رقبا از روی پل برای ترساندنشان و به آتش کشیدن چهره دشمن آنها فعالیت می کند و گاهی رقبایش را در بشکه های اسید انداخته شده و آن ها را به طرز فجیعی به قتل می رساند.

پلیس در خصوص این جنایت وحشتناک عنوان کرد که جنگ بین کارتل های مواد مخدر در مکزیک باعث بروز هرج و مرج شدید شده و روز به روز این وضعیت نیز بدتر می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 609745 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟