قاچاق مواد مخدر در پوشش یک کارخانه کارتن‌سازی/متهمان اصلی دستگیر شدند

به گزارش رکنا،  حسین سلامی اظهار داشت: پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی منسجم از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات جیرفت مشخص شد یک باند جرائم سازمان یافته و قاچاق مواد مخدر در شهرستان جیرفت به صورت بسیار حرفه‌ای اقدام به ترانزیت موادمخدر می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: اعضای این باند با استفاده از پوشش یک کارخانه کارتن‌سازی، اقدام به آب‌بندی مواد مخدر در بسته‌های مخصوص و بطری‌های نوشابه و جاساز کردن آنها در باک خودروهای سبک و سنگین می‌کردند .

وی افزود: پس از شناسایی اعضای اصلی این باند، با دستور دادستانی و در دقایق اولیه بامداد امروز باند مذکور مورد ضربه قرار گرفت و دو متهم اصلی دستگیر و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایر مرتبطین با این باند صادر شده است.

سلامی ادامه داد: در بازرسی از سالن کارخانه مذکور مقادیر زیادی باک آلومینیومی و انواع مختلفی جازساز مربوط به انواع خودروهای سبک و سنگین کشف شده است و در این عملیات بالغ بر 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر که در بسته‌های ۱۰ کیلوگرمی و بطری‌های نوشابه قرار گرفته بودند کشف و ضبط شده است.

دادستان جیرفت خاطرنشان کرد: در این رابطه دو خودروی سنگین و یک دستگاه خودروی سایپا دیزل و یک دستگاه پژو 405 در محوطه این کارخانه که در حال آماده‌سازی برای بارگیری مواد مخدر بوده‌اند توقیف شده است .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 609170 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟