مرگ راننده ساندرو در تصادف با اتوبوس در شمال تهران+ تصاویر

به گزارش رکنا، ساعت 8:02 صبح دیروز حادثه تصادف در در میدان صنعت، خیابان خوردین به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانان ایستگاه 25 را به محل حادثه اعزام کرد.

جواد بداغی؛ رئیس ایستگاه 25 آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری رنو ساندرو با چهار سرنشین حین حرکت در خیابان خوردین، به علت نامشخصی به شدت با یک دستگاه اتوبوس اسکانیا که در کنار خیابان پارک شده بود، برخورد کرد.

وی افزود: به دنبال این حادثه هر چهار سرنشین خودرو (دو زن حدوداً 40 ساله، یک کودک چهار ساله به همراه راننده مردی 50 ساله)، در اتاقک این وسیله‌نقلیه مصدوم و گرفتار شدند.

وی تصریح کرد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان دو نفر سرنشین زن بهه همراه کودک با کمک اهالی محل از خودرو سواری خارج شده و پس از رسیدن آتش‌نشانان، تحویل عوامل اورژانس شدند.

13990701154431221212679310

مرگ راننده خودرو

این فرمانده آتش‌نشانی با اشاره به محبوس شدن راننده داخل خودرو، عنوان کرد: آتش‌نشانان با رعایت موارد ایمنی و در حضور عوامل اورژانس، راننده خودرو سواری را که به سختی مجروح شده بود از خودرو بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس دادند که پس از معاینات اولیه، فوت متأسفانه فوت این شخص تأیید شد.

 علت بروز این حادثه مرگبار توسط پلیس راهور منطقه در دست بررسی است و آتش‌نشانان با کمک‌ پلیس راهور، خودروهای حادثه‌دیده را به حاشیه امن خیابان انتقال دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 608584 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟