اشتباه مرگباری که جان موتورسوار را گرفت! + فیلم
حجم ویدیو: 2.86M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23

به گزارش رکنا، یکی از نکات مهمی که موتورسواران باید به آن توجه داشته باشند استفاده از کلاه ایمنی برای خود و سرنشینان احتمالی موتورسیکلت است. استفاده از کلاه ایمنی می‌تواند تا حدود زیادی از مرگ و میر موتورسواران در هنگام حادثه جلوگیری کند. رعایت نکردن همین نکته مهم موجب مرگ دلخراش یک راننده موتورسیکلت اهل هند شد.

این جوان ۲۸ ساله که با موتورسیکلت خود در حال عبور از یکی از خیابان‌های منطقه «کاندیوالی» شهر بمبئی هند بود بر اثر سقوط موانع کارگاه مترو دچار حادثه شد. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی وقوع مرگ این موتورسوار را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو موتورسوار در حالی که یک نفر مسافر نیز در عقب موتورسیکلت او دیده می‌شود در حال عبور از مقابل ایستگاه مترو دیده می‌شود.

لحظاتی بعد ناگهان دیوار فلزی ایستگاه مترو سقوط کرده و موتورسیکلت را به سمت دیگر خیابان و در مقابل چرخ‌های یک کامیون پرتاب می‌کند. در این حادثه موتورسوار در دم جان سپرد و سرنشین موتورسیکلت نیز دچار جراحت شد. این در حالی بود که راننده موتورسیکلت در صورت استفاده از کلاه ایمنی ممکن بود از این حادثه جان سالم به در ببرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 605866 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟