اعتراف سارق خودروهای مسافرکش / او در دورود به دام افتاد

به گزارش رکنا، سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" گفت: در پی چندین فقره سرقت از خودروهای مسافرکش بین شهری در سطح شهرستان "دورود"، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرارگرفت.

وی افزود: ماموران با تشکیل اکیپ های ویژه و اقدامات اطلاعاتی سارق مورد نظر را در سطح شهرستان دورود شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه ماموران با تشکیل اکیپ های ویژه و اقدامات اطلاعاتی متهم مورد نظر را در دورود شناسایی و دستگیر کردند، اظهار داشت: سارق با دربست گرفتن خودروهای مسافرکش بین شهری پس از رسیدن به محل های خلوت با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت گوشی موبایل، وسایل داخل خودرو و وجه نقد رانندگان می کرد.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته و مواجه شدن با دلایل و مستندات پلیس به 20 فقره سرقت به عنف از رانندگان بین شهری اعتراف و تعدادی از مال باختگان شناسایی شدند.

سردار مهدیان نسب در پایان با توصیه به رانندگان مسافرکش گفت: رانندگان در سوارکردن مسافران بین شهری بایستی نهایت دقت را بکنند و از سوارکردن مسافرانی که کرایه غیر معمول پیشنهاد می دهند خودداری و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس 110اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 605538 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟