اعضای بدن بیمار مرگ مغزی بامداد امروز از بدنش جدا شد

به گزارش رکنا ، سرپرست بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت: اعضای بدن شهروند باشتی در گچساران با رضایت خانواده وی به بیماران نیازمند اهدا شد.

سید طاهر حسینی از اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در گچساران خبر داد و اظهار کرد: اهدا اعضای بدن شهروند باشتی که بر اثر عارضه مرگ مغزی فوت شده بود در بیمارستان شهید رجایی گچساران جدا و به به سه بیمار زندگی دوباره بخشید.

وی افزود: پس از تایید مرگ مغزی از سوی تیم پزشکی بیمارستان شهید رجایی با رضایت خانواده ، اعضای بدن آن مرحوم به بیماران نیازمند اهدا شد.

کبد و 2 کلیه بیمار مرگ مغزی گچساران جدا شد

سرپرست بیمارستان شهید رجایی گچساران ادامه داد: با همکاری تیم پیوند اعضاء بیمارستان شهید رجایی گچساران و با حضور پزشکان متخصص اعزامی از شیراز کبد و 2 کلیه این بیمار جدا و با رضایت خانواده او به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی با بیان اینکه اعضای بدن این بیمار مرگ مغزی بامداد امروز از بدن جدا شد، بیان کرد: این بیمار چند روز پیش به دلیل مصرف زیاد دارو دچار مرگ مغزی شده و پزشکان از بهبود او قطع امید کرده بودند.

سرپرست بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان خاطرنشان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون این دومین اهدای عضو امسال در شهرستان گچساران است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 604270 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟