آزادی 42  زندانی غیرعمد طی یک ماه گذشته در همدان

به گزارش رکنا، روحانی منش گفت: بسیجیان شهر همدان همه ساله با فرارسیدن ۲۰ شهریور اقدام به برگزاری یادواره شهدای دانش آموز می‌کردند که امسال این هزینه صرف آزادی ۳ تن از زندانیان جرائم غیرعمد شد.

«یدالله روحانی منش»، گفت: طی یک ماه گذشته(مرداد)، ۴۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با مجموع بدهی ۹ میلیارد و ۸۳۴ میلیون تومان از بند اسارت آزاد شدند.

مدیر عامل ستاد دیه استان همدان با اشاره به اینکه ۳ نفر از این زندانیان خانم و مابقی آقا بودند افزود: ۳۷ تن از زندانیان محکومیت مالی داشته و ۳ تن دیگر نیز به دلیل مهریه در زندان، اسیر بودند.

وی عنوان کرد: در مراسم شب تاسوعای حسینی با ذکر نام حضرت رقیه (س) با مشارکت عزاداران در مصلای شهر همدان، زمینه آزادی ۳ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد فراهم شد.

وی ابراز کرد: در این مراسم حاضرین با اهدای نذورات خود که در سال‌های گذشته صرف نذری اباعبدالله الحسین (ع) می‌شد، باعث آزادی سه تن از زندانیانی شد که ناخواسته گرفتار میله‌های زندان شده بودند.

روحانی منش با اشاره به اینکه در چند روز اخیر ۳ زندانی دیگر آزاد شدند ادامه داد: یکی دیگر از مواردی که موجب آزادی ۳ تن دیگر از زندانیان شد، هزینه مراسم یاواره شهدای ۲۰ شهریور بود.

وی ادامه داد: بسیجیان شهر همدان همه ساله با فرارسیدن ۲۰ شهریور اقدام به برگزاری یادواره شهدای دانش آموز می‌کردند که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا این هزینه صرف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شد.

وی با اشاره به اینکه مجموع بدهی این ۳ زندانی با گذشت شکات حدود ۳۵ میلیون تومان بود گفت: با کمک هزینه یادواره شهدای دانش آموز و خیرات یک جوان برای شادی روح پدر، آزادی این ۳ زندانی رقم خوردبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 603701 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟