این زنان تابلو تهران را آلوده کردند + جزییات دلخراش

به گزارش رکنا،سرهنگ عبدالوهاب حسنوند اظهار کرد: به تازگی بهزیستی ظرفیتی برای نگهداری معتادان متجاهری که بالای ۶۵ سال دارند و همچنین دارای بیماری‌هایی با زخم باز هستند، اختصاص داده است که ۵۰۰ نفر از ظرفیت این مرکز متعلق به زنان معتاد متجاهر است.

وی افزود: از هفته آینده طرح جمع آوری این معتادان (زنان معتاد متجاهر) را با جدیت شروع می‌کنیم چون در طرح‌های قبلی به دلیل نبود مرکز جامعی برای پذیرش این گروه از افراد نتوانستیم تعداد زیادی از این زنان را جمع آوری کنیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در تهران چند زن معتاد متجاهر داریم گفت: در تهران حدود هزار زن معتاد متجاهر داریم که سعی داریم مرکز دیگری برای نگهداری این زنان در نظر بگیریم.

پیش تر سرهنگ حسنوند در گفت‌وگویی با همین رسانه اعلام کرده بود که طرح جمع آوری معتادان متجاهر زن در پایتخت آغاز شده است و در مرحله اول ۷۰ نفر از معتادان متجاهر زن جمع آوری شدند. این ۷۰ نفر تحویل مراکز غربالگری بهزیستی داده شدند تا بعد از انجام آزمایشات لازم در مرکزی که برای نگهداری این زنان در نظر گرفته شده است، نگهداری شوند.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از بین زنان معتاد متجاهر جمع آوری شده هیچکدام از آنها به بیماری کرونا مبتلا نبوده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 603191 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟