این جوان پلید همدانی ها را به انحراف اخلاقی دعوت می کرد

به گزارش رکنا ، رئیس پلیس فتا استان همدان با اشاره به اینکه انتشار هرگونه محتوای نامتعارف اخلاقی اعم از کلیپ و تصاویر در فضای‌مجازی یک عمل مجرمانه است گفت: در این راستا متهمی در شهرستان ملایر از توابع استان دستگیر شدند.

سرهنگ فیروز سرخوش نهاد رئیس پلیس فتا استان همدان در تشریح این خبر گفت: کارشناسان پلیس فتا با رصد و پایش مستمر فضای مجازی صفحه‌ای را در شبکه اجتماعی اینستاگرام که اقدام به انتشار کلیپ و تصاویر نامتعارف اخلاقی می کرد و موجب نارضایتی فعالان اجتماعی شده بود؛ شناسایی کردند.

پسر جوان همدانی در اینستاگرام شیطنت می کرد

این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی مالک صفحه اینستاگرامی مذکور پسر جوان به هویت معلوم ساکن یکی از شهرهای استان همدان مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مرجع قضایی متهم دستگیر شد و هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس روبرو شد به بزه انتسابی اعتراف کرد.

وی با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی پرونده اش ، تصریح کرد : براساس ماده 14 قانون جرائم رایانه ای هرکس به وسیله سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی یا حامل های داده محتویات مستهجن را منتشر، توزیع یا معامله کند یا به قصد تجارت یا افساد تولید یا ذخیره یا نگهداری کند، به حبس از نود و یک روز تا دو سال یا جزای نقدی از پنج تا چهل میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

رئیس پلیس قتا استان همدان از عموم مردم درخواست کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 603048 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟