مرگ پدر فداکار در نجات دختر 5 ساله اش در اصفهان / همه گریه کردند + فیلم و عکس ها
حجم ویدیو: 24.68M | مدت زمان ویدیو: 00:03:13

به گزارش اختصاصی رکنا،دهم شهریور امسال گزارش غرق شدن یک مرد جوان در یک آبگیر واقع در مجتمع تفریحی در شهرستان طرق استان اصفهان به دست امدادگران هلال احمر رسید و خیلی سریع عملیات امداد و نجات را با حضور در محل حادثه آغاز کردند.

وقتی امدادگران از راه رسیدند

جمعیت زیادی دور آبگیر واقع در مجتمع تفریحی حلقه زده بودند.یک جوان که غریق را نمی شناخت برای نجات او به دل آب زده بود اما خیس و نفس زنان از آب بیرون آمده بود و از نجات دادن مرد جوان به نام وحید ناامید شده بود.

دختر پنج ساله وحید که دقایقی قبل ناگهان در آب سر خورده بود با لباس های خیس بر خود می لرزید و نگران از سرنوشت پدرش اشک می ریخت.صدای ضجه و التماس مادر وحید هم فضا را پر کرده بود.

امدادگران هلال احمر عملیات نجات را آغاز کردند اما زمانی که وحید را از آب بیرو کشیدند دیگر کار از کار گذشته بود و او جانش را از دست داده بود.

پدر فداکار برای نجات جان دخترش شیرجه زد

این روزها خانه پدری وحید خاوری ماتمکده است.وحید طلبه حوزه علمیه مدرسه روحانیت شهید مدنی بود و همیشه در خانه اش نوای قرآن می پیچید.

حالا هم همین نوا در خانه او در شهر کاشان جاری است اما این بار در عزای از دست رفتن وحید.

پدر وحید خاوری در گفتگو با رکنا در مورد مرگ ناگهانی فرزند 35 ساله اش می گوید:«روز دوشنبه پسرم به همراه همسر و دو فرزند خردسالش و مادرش برای سفر راهی یک مجتمع تفریحی در شهرستان طرق شد.همین که از راه رسیدند،نوه پنج ساله من کنار استخری که شبیه یک حالت آبگیر برای مصارف کشاورزی است و در آن مجتمع تفریحی واقع شده است،رفت و پایش سر خورده و داخل آب افتاده بود.همان موقع پسرم برای نجات جان دخترش وارد آب شده بود.»

ریحانه زنده از آب بیرون آمد

وحید،پدر ریحانه فرزندش را از آب بیرون کشید اما نتوانست خودش را نجات دهد.پدر ریحانه در ادامه گفت:«کسانی که در محل حادثه حاضر بودند می گفتند که وقتی وقتی خیالش از بابت ریحانه راحت شد و او را بیرون از آب فرستاد،انگار دیگر توانی نداشت که برای نجات جان خودش تقلا کند.همه شنیده بودند که او چند بار امام حسین(ع) را صدا زد و بعد در عمق آب فرو رفت.شاید سرمای آب هم در جان باختن پسرم بی تاثیر نبود.»

پدر وحید به امنیت مجتمع تفریحی اعتراض دارد و می گوید:«وجود چنین آبگیر ناامنی در یک مجتمع تفریحی عامل خطر است و امنیت این مکان تفریحی واقعا کم بوده است.حالا هم کسی مسئولیت مرگ فرزند جوان من را عهده دار نمی شود.»

دختر 5 ساله وحید این روزها بی تاب پدرش است.قرار بود که او با شروع سال تحصیلی به پیش دبستانی برود اما بی تابی برای پدرش به حدی است که گفته مدرسه هم نمی روم.

مردم از صحنه غرق شدن وحید فیلم می گرفتند

در حادثه غرق شدگی وحید،یکی از اتفاقاتی که به شدت خانواده او را متاثر کرده است،این است که مردم حاضر در صحنه به جای کمک به این خانواده از صحنه غرق شدن وحید فیلم می گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 602866 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟