دستگیری عاملان درگیری در جایگاه سوخت همدان

معاون اجتماعی انتظامی استان از دستگیری دو نفر از عاملان اصلی درگیری در جایگاه سوخت «یا مهدی» شهر همدان خبر داد.

به گزارش رکنا، حسین بشری افزود: جمعه شب یک نفر راکب موتورسیکلت برای سوخت گیری به جایگاه «یا مهدی» واقع در بلوار امام خمینی (ره) شهر همدان مراجعه می‌کند که در حین ورود به سکوی سوخت گیری لاستیک موتورسیکلت به پای اپراتور جایگاه برخورد و موجب مشاجره و درگیری لفظی بین آنها می‌شود.

وی افزود: برابر بررسی‌های دوربین‌های جایگاه مشخص شد راکب موتورسیکلت سپس از جایگاه خارج و پس از گذشت مدتی به همراه تعدادی از دوستان خود به جایگاه مراجعه و با اپراتور مذکور درگیر می‌شوند.

حسین بشری بیان کرد: در پی انتشار تصاویری از این درگیری در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به موضوع حمله اراذل و اوباش با قمه و قداره به جایگاه سوخت اشاره شد که با بررسی مستندات موجود این موضوع صحت نداشته و تنها بحث درگیری بوده که در این بین اپراتور جایگاه به صورت سطحی مجروح و پس از خاتمه درگیری به محل کار خود مراجعه و مشغول به کار می‌شود.

معاون اجتماعی پلیس همدان با اشاره به انجام اقدامات پلیس در این رابطه گفت: مأموران پلیس با حضور در صحنه و بررسی‌های فنی تاکنون توانسته‌اند دو تن از عاملان اصلی این درگیری را دستگیر و ۴ نفر را شناسایی کنند که تلاش برای دستگیری آنان و دیگر همدستان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 602438 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟