مرگ تلخ کودک 4 ماهه و مادرش در تصادف خونین گتوند  + عکس و جزئیات

به گزارش رکنا، عیسی بشیری پنجشنبه شب با بیان اینکه این حادثه ساعت ۱۹:۱۱ دقیقه امروز به این مرکز اعلام شد افزود: در پی وقوع این حادثه نیروهای فوریت های پزشکی با سه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه کودکی چهار ماهه به همراه مادرش که ۲۹ ساله داشت جان باختند و ۲ مرد ۲۹ و ۳۷ ساله نیز مصدوم شدند.

تصادف در گتوند ۲ کشته و ۲ مصدوم برجا گذاشت

رئیس فوریت های پزشکی شهرستان گتوند با بیان اینکه کودک چهار ماهه به علت شدت جراحت در دم جان باخت، افزود: مادر این کودک پس از انتقال، در بیمارستان ۳۲ تختخوابی کارون شهرستان گتوند فوت کرد.

بشیری گفت: ۲ مصدوم این حادثه پس از انتقال به بیمارستان کارون شهرستان گتوند برای ادامه درمان به بیمارستان های بزرگ دزفول و گلستان اهواز اعزام شدند.

علت حادثه از سوی پلیس در دست بررسی است.

روز چهارشنبه نیز در تصادف بین ۲ خودروی پراید در جاده مهمانشهر شهید محسن بنی نجار در بخش مرکزی گتوند سه خانم ۱۵،۱۸ و ۴۵ ساله و ۲ مرد ۲۲ و ۵۲ ساله مصدوم شدند.

طرح تعریض و ایمن سازی جاده گتوند- شوشتر از سمت روستای کوشکک به علت تامین نشدن اعتبار نیمه تمام رها شد.

بخش زیادی از جاده های شهرستان گتوند به علت عرض کم، پیچ های زیاد، تاریکی در شب و حجم بالای تردد شاهد حوادث مرگبار رانندگی است.

ساماندهی و ایمن سازی و چهاربانده کردن جاده های حادثه خیز شهری و روستایی شهرستان گتوند مطالبه مهم شهروندان از مسئولان شهرستانی و اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان است.

گتوند از شهرستان‌های حادثه خیز در شمال استان خوزستان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 601667 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟