جولان کرونا در کرمانشاه / 4 فوتی در یک روز

به گزارش رکنا، رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر از هم استانی ها در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تا کنون در استان کرمانشاه ۵۲۷ نفر رسید.

مهدی محمدی امروز اظهار داشت:طی شبانه روز گذشته ۲۴ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۳۶۵۰ نفر رسید.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۲۱۰ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر از هم استانی ها در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تا کنون در استان کرمانشاه ۵۲۷ نفر رسید.

آخرین وضعیت کرونا در کرمانشاه

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۰۹۸۹ نفر بستری و ۱۰۲۵۶ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

وی افزود:همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۵۷ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۴۳ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 601488 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟