خوش شانسی فروشنده حین وقوع تصادف شدید! + فیلم
حجم ویدیو: 3.37M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26

به گزارش رکنا، برخی اوقات اتفاقاتی برای ما رخ می‌دهد که حتما حکمتی در آن نهفته شده است. البته شاید در نگاه نخست وقوع چنین اتفاقاتی برای ما خوشایند نباشد، اما بعدا متوجه خواهیم شد که وقوع آن به صلاح ما بوده؛ شاید داستان آن مسافر جامانده از یکی پرواز‌های داخلی که آن هواپیما سقوط کرد را شنیده باشید.

نجات معجزه آسای یک زن از مرگ

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده که نجات یافتن یک فروشنده زن استرالیایی از مرگ در حادثه تصادف را به تصویر می‌کشد. این فروشنده که هویتش «کارین جانسون» اعلام شده در حال قرار دادن وسایل مربوط به فروشگاه ماهیگیری خود در کنار خیابان بود که لحظاتی بعد این حادثه رخ داد. در ابتدای ویدئویی که توسط دوربین مداربسته تهیه شده است خانم جانسون در حال قرار داده وسایل فروشگاه ماهیگیری در کنار تابلوی کنار خیابان دیده می‌شود. تصاویر منتشر شده نشان می داد که به قسمت جلوی خودرو پس از برخورد با دیوار ساختمان مجاور خیابان خسارت شدیدی وارد شده بود.

خوش شانسی یک زن برای فرار از مرگ

لحظاتی بعد دقیقا زمانی که او برای برداشتن سایر وسایل به داخل فروشگاه خود بازمی گردد یک خودرو که کنترل آن از دست راننده خارج شده به سمت پیاده رو منحرف شده و به طرز شدیدی به دیوار فروشگاه برخورد می‌کند. در این لحظه این زن که لحظاتی قبل پیاده رو را ترک کرده بود در داخل فروشگاه حضور داشت.

این ویدئو پس از انتشار در یک پیج فیسبوک مربوط به ماهیگیری نظر کاربران را به خود جلب کرد. این ویدئو تاکنون بیش از دویست واکنش و همچنین حدود ۱۰۰ کامنت دریافت کرده است. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «چقدر این خانم خوش شانس بود که لحظاتی زودتر کنار خیابان را ترک کرد، در غیر اینصورت معلوم نبود به چه سرنوشتی دچار شود.»

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 601155 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟