این 2 اعدامی را محسن چاوشی و هوادارانش نجات دادند + عکس

 محسن چاوشی توانست در تعطیلات عاشورایی به کمک هوادارانش و خیرین جان دو اعدامی را نجات دهد و هزینه درمان یک کودک و یک مادر تامین کند.

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، مدتی است که محسن چاوشی صفحه اینستاگرامی‌اش را ورای خوانندگی به فعالیت‌های اجتماعی که رنگ و بوی خدمت کردن به مردم دارد اختصاص داده است. او در واقع از این تریبون به درست‌ترین شکل ممکن برای کمک کردن به مردم گرفتار استفاده می‌کند.

محسن چاوشی

مثلا در این تعطیلات عاشورایی که کرونا باعث اختلافاتی بین مردم درخصوص برگزاری مراسم ایام محرم و مسافرت رفتن مردم شده، محسن چاوشی از طریق صفحه اینستاگرامی‌اش با یاری مردم، دو اعدامی را گلریزان کرد و هزینه درمان یک پسر سه ساله و یک مادر را تامین کرد. کاری بزرگ و نیک که بسیار قابل تقدیر است.

محسن چاوشی

البته این اولین باری نیست که دست به چنین کاری زده است مرداد ماه بود که چاوشی از هوادارانش خواست به جای هدیه تولدش در گلریزان آزادی یک محکوم به ‎اعدام شرکت کنند و دل یک مادر را شاد کنند. جالب اینجا بود که مبلغ این گلریزان در ۵ ساعت جمع‌آوری شد تا بهترین هدیه برای تولد ۴۱ سالگی‌اش باشد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 601148 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟