آتش سوزی در برج معروف خیابان شیخ بهایی تهران + 5 عکس از عمق فاجعه

به گزارش رکنا،سخنگوی آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی در طبقه همکف برج بلندمرتبه مسکونی در خیابان شیخ بهایی خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث  رکنا، با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان شیخ بهایی، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 12:02 ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان بلندمرتبه مسکونی در خیابان شیخ بهایی، نرسیده به بزرگراه شهید همت به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور سه دقیقه‌ای آتش‌نشانان در محل حادثه، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان بلندمرتبه 23 طبقه و مسکونی بود؛ در طبقه همکف این ساختمان قسمتی شبیه به انبار یا تأسیسات به وسعت حدود 16 متر وجود داشت که در آن لوازم ضایعاتی مانند تخته، صندلی و چند سیلندر گاز در آن نگهداری می‌شد و دچار آتش‌سوزی شده بود.

وی خاطرنشان کرد: مقداری دود طبقه همکف و طبقه بالایی را فراگرفته بود که آتش‌نشانان عملیات را آغاز کرده و همزمان با خاموش کردن آتش مشغول تخلیه دود شدند.

ملکی با اشاره به حضور چند نفر در طبقه همکف و طبقه بالایی این ساختمان، بیان کرد: این افراد (حدود 16 نفر) نیز برای اطمینان به خارج از ساختمان هدایت شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران افزود: آتش به سرعت خاموش و از سرایت بیشتر آن جلوگیری شد و آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی، محل حادثه را تحویل مسئولان و مالکان برج مسکونی دادند.

وی با تأکید بر اینکه وضعیت ایمنی در برجهای مسکونی یا تجاری همواره باید مورد رصد قرار گیرد، متذکر شد: در این برجها که افرادی زیادی سکونت دارند یا رفت‌وآمد می‌کنند باید سیستمهای اعلام و اطفاء اتوماتیک آتش‌سوزی، آلارمها، زنگهای خطر، دربهای دودبند، راه‌های خروج اضطراری و سایر موارد مربوط به ایمنی فعال باشند تا در صورت بروز حوادث احتمالی، خسارت به حداقل ممکن برسد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آتش سوزی در خیالبان شیخ بهایی

آتش سوزی در خیالبان شیخ بهایی

آتش سوزی در خیالبان شیخ بهایی

آتش سوزی در خیالبان شیخ بهایی

 

کدخبر: 600596 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟