بزرگترین باند خرابکار در دام پلیس کرمان / 7 مرد همه کاری می کردند + عکس

به گزارش رکنا، سردار عبدالرضا ناظری گفت: در پی ارجاع تعداد زیادی پرونده به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی تعدادی از شهروندان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

او گفت: کارشناسان پلیس فتا در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مال باختگان از طریق دریافت پیامکی با این عنوان "آگهی شما در سایت دیوار، شیپور و ... ثبت شد لطفا جهت دریافت خبرنامه سایت و یا تمدید اکانت خود در سایت مبلغ ۱۰هزار ریال از طریق لینک ارسالی واریز کنید، به درگاه پرداخت اینترنتی جعلی هدایت و پس از سرقت اطلاعات بانکی آنان، از حسابشان مبالغی به صورت غیرمجاز برداشت شده است.

دستگیری بزرگترین باند سرقت اطلاعات اینترنتی در کرمان

او تصریح کرد: با تلاش و اقدام ویژه افسران سایبری در پلیس فتا استان ۷نفر از اعضای این باند حرفه‌ای که سرباند آن‌ها در این زمینه سابقه دار بود، شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در فرآیند رسیدگی به این پرونده و با توجه به اسناد و مدارک کشف شده و بازجویی‌های فنی و تخصصی مشخص شد، متهمان با استفاده از ۸۳ سیم کارت و حساب‌های متعددی که برای جلوگیری از شناسایی، اجاره کرده بودند، اطلاعات بانکی یک هزار و ۲۶۵فقره شماره کارت بانکی را از سراسر کشوربه دست آورده و اقدام به برداشت بیش از ۱۰میلیارد ریال به صورت غیرمجاز کرده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟