کشف 202 کیلو تریاک در تهران / توقیف پژو 405 مشکوک

به گزارش رکنا، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر قصد دارد مقادیری تریاک از قاچاقچیان مرز شرقی کشور تهیه و به شهر تهران انتقال دهد بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم قصد دارد با یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 محموله مواد مخدر را به تهران انتقال دهد، عنوان کرد: با تکمیل رصد های اطلاعاتی توسط ماموران پایگاه هشتم این پلیس نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران به استان کرمان اعزام شدند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان خودروی متهم در محورهای مواصلاتی به شهرستان "سیرجان" شناسایی و مراقبت های ویژه پلیسی از خودرو انجام پذیرفت.

حسنوند ادامه داد: مراقبت های ویژه پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران پس از مدتی تعقیب خودروی متهم را در عملیات مشترک متوقف و در بازرسی از آن مکان 202 کیلو و 500 گرم تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطر نشان کرد: متهم پس از دستگیری به مقر پلیس انتقال یافت و در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598429 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟