دستگیری باند 4 نفره سرقت در آران و بیدگل

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از دستگیری اعضای باند 4 نفره ای که اقدام به سرقت از اماکن خصوصی شهروندان می کردند و اعتراف آنها به 60 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "علی اصغر محمدی" با اعلام این خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : در پی شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر سرقت اموال از اماکن خصوصی آنها، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل قرارگرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات از مال باختگان، بررسی های علمی و تخصصی خود را آغاز کرده و با به کارگیری یک سری اقدامات پلیسی و استفاده از تجهیزات هوشمند دریافتند این سرقت ها توسط اعضای یک باند 4 نفره که دارای سوابق کیفری متعدد هم هستند، رخ داده است .

غافلگیری سارقان توسط پلیس آران و بیدگل

سرهنگ محمدی اظهار داشت: با شناسایی هویت متهمان، ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ویژه و ضربتی هر 4 متهم را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اعتراف سارقان دستگیر شده به 60 فقره سرقت از اماکن خصوصی شهروندان گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و با شناسایی مال باختگان و تنظیم شکایت آنان متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598261 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟