دستگیری سوداگران مرگ در سیستان و بلوچستان

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمدعلی محمدی" در تشریح این خبر، گفت: در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی "ریگ ملگ" شهرستان میرجاوه مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، کشف محموله موادمخدر را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، محل اختفای قاچاقچیان و محموله موادمخدر مشخص شد و مرزداران در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

جانشین مرزبانی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره می‌دیدند و توان مقابله با مأموران را نداشتند، از محل متواری و مرزداران موفق شدند در پاک سازی منطقه ضمن توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا مقدار 284 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو مخفی شده بود را کشف کنند.

کشف 380 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای سیستان و بلوچستان

سرهنگ محمدی در ادامه به یک عملیات موفقیت‌آمیز دیگر در حوزه‌ استحفاظی هنگ مرزی سراوان نیز اشاره کرد و افزود: در عملیاتی جداگانه، مرزداران هنگ مرزی سراوان موفق شدند 96 کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

وی با بیان اینکه تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهمان این دو پرونده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: با حضور هوشمندانه و شبانه‌روزی مرزداران سلحشور و غیور در مرزهای استان، قاچاقچیان و سوداگران مرگ اجازه هیچ گونه جولان در مناطق مرزی را نخواهند داشت و مرزهای جمهوری اسلامی ایران برای آنها ناامن خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597922 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟