پشت پرده کلیپ زورگیری کیانپارس اهواز  + جزییات

به گزارش رکنا،جانشین فرماندهی انتظامی اهواز گفت: کلیپ زورگیری منتشر شده در فضای مجازی در منطقه کیانپارس اهواز صحت ندارد و مربوط به استان خوزستان نیست.

سرهنگ کیومرث کشوری ضمن رد شایعه زورگیری در منطقه کیانپارس اهواز، اظهار کرد: چند روزی است که کلیپی با عنوان «زورگیری در خیابان ۱۵ غربی کیانپارس اهواز از یک زن توسط چهار سارق موتور سوار» در فضای مجازی منتشر می‌شود اما از نوع درختان، جوی فاضلاب و سنگفرش پیاده‌رو مشخص است که کلیپ منتشر شده متعلق به شهرستان اهواز نیست.

وی افزود: قبل از این چند بار کلیپ‌های مختلفی نظیر درگیری مسلحانه، زورگیری و خشونت به نام این شهرستان در فضای مجازی منتشر شده بود که شهروندان باید نسبت به صحت این تصاویر و کلیپ‌ها اطلاعات بیشتری را کسب کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: هرچند هرگز منکر حوادثی که در این زمینه در سطح شهرستان اهواز و استان رخ می‌دهد، نیستیم و با جدیت با سارقان، زورگیران و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کنیم اما برخی تصاویر متعلق به این استان نیست که عده‌ای با اهداف خاص این تصاویر را به اهواز ربط می‌دهند و باعث تشویش اذهان عمومی می‌شوند.

سرهنگ کشوری عنوان کرد: از شهروندان انتظار می‌رود پیش از هرگونه اظهار نظر در خصوص تصاویر منتشر شده تحلیل بیشتری را داشته باشند تا انتشار این کلیپ‌های خشونت‌بار باعث آزردگی خاطر آنها نشود.

وی بیان کرد: شناسایی و دستگیری سارقان در قالب طرح به صورت مستمر در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز است که همکاری مردم اهواز با پلیس یکی از دلایل اصلی موفقیت در شناسایی سارقان است.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز یادآور شد: فضای مجازی همان‌گونه که می‌تواند نکات آموزنده‌ای را در خصوص پیشگیری از جرایم و سرقت به شهروندان منتقل کند به همان اندازه نیز می‌تواند اثرات مخربی را روی ذهن افراد جامعه داشته باشد. لذا از شهروندان درخواست می‌شود صحت و سقم مطالبی را که در فضای مجازی بازنشر می‌شود، از سایت‌های معتبر پیگیری کنند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 597821 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟