شمار قربانیان کرونا در استان البرز به 880 نفر رسید

به گزارش رکنا، دکتر حسین کریم پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰۳ نفر با علائم مشکوک به مراکز درمانی و بهداشتی استان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۷۵ نفر بستری شده‌اند.

۹۹ بیمار بدحال کرونایی در بیمارستان‌های البرز بستری است

وی با اشاره به اینکه ۱۱۰ بیمار کرونایی جوان و پایین‌تر از سن پنجاه سال در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: تعداد بیماران بستری شده بدحال در ۲۴ ساعته گذشته به ۹۹ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در بخش دیگری ضمن ابراز تأسف از اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته پنج بیمار کرونایی در استان جان خود را از دست داده‌اند، گفت: مجموع جان باختگان کرونا در استان البرز به ۸۸۰ نفر رسیده است.

ترخیص 62 بیمار کرونایی بهبود یافته در کرج

دکتر کریم همچنین اضافه کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان ۱۴ هزار و ۵۱۰ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک داشته‌ایم که از این تعداد ۱۳ هزار و ۴۳۵ مورد قطعی مثبت و بستری بوده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۴۸۸ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک در مراکز درمانی استان بستری هستند، افزود: از این تعداد ۱۹۰ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۳ هزار و ۱۲۷ نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۲ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597558 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟