دستگیری 17 سارق حرفه ای و سابقه دار در شیروان

به گزارش رکنا،  سرهنگ "مسعود وحیدی گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با هنجارشکنان و قانون گریزان در سطح شهرستان شیروان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح 17 نفر سارق حرفه ای و سابقه دار دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، افزود: در ادامه این طرح 12 گرم مواد مخدر سنتی کشف و یک نفر خرده فروش نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه 3 دستگاه ماینر ارز دیجیتال، 3 دستگاه موتورسیکلت و 2 دستگاه دوچرخه سرقتی نیز از دیگر کشفیات این طرح بود، تصریح کرد: این طرح که به مدت دو روز در سطح شهرستان شیروان اجرا شد، با تلاش مستمر کارکنان و همچنین رصد اطلاعاتی که انجام شد 2 فقره سرقت داخل خودرو و 3 مورد کلاهبرداری نیز کشف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد که متخلفان اقدام به بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و خدشه دار کردن آسایش شهروندان کنند و از شهروندان عزیز نیز همواره انتظار می رود در صورت اطلاع و یا مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597553 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟