بازداشت سلطان سرقت در تهران + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ خیرالله دولتخواه، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران گفت: حسین.ت، حسین.ق، سجاد.غ و محسن.ح که از معروف ترین سارقان تهران بودند در روزهای اخیر و در عملیات های جداگانه ای از سوی پلیس آگاهی دستگیر شدند.

او افزود: حسین.ت که سابقه سرقت 200 باتری از خودروها را داشت در یک عملیات پلیسی دستگیر شد. او به تنهایی در این 200 سرقت شرکت داشته است و همچنین حسین.ق که بوسیله موتورسیکلت خود صرفا اقدام به سرقت ای سی یو خودروها می کرد نیز در یک عملیات جداگانه دستگیر شد. او توانسته بود تا زمان دستگیری 100 سرقت موفق را به ثبت برساند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در عملیات معاونت اطلاعات جنایی یکی از معروف ترین زورگیرهای تهران با نام سجاد که مدت ها تحت تعقیب بود دستگیر شد که تا این لحظه صرفا به 10 فقره زورگیری اعتراف کرده است.

سرهنگ دولتخواه در خصوص دستگیری یکی از معروف ترین سارقان منزل در تهران اظهار کرد: محسن یکی از معروف ترین سارقان منزل تهران بوده است که از سال 97 تحت تعقیب بود و در روزهای اخیر دستگیر شد. محسن مدت ها تحت نظر قرار داشت و در هنگام ارتکاب جرم دستگیر شد. در راستای دستگیری این سارق حرفه ای تحقیقات زیادی انجام شد که با اقدام به موقع مامورین آگاهی نیز او دستگیر شد.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت در پایان در خصوص انهدام یکی از حرفه ای ترین باندهای سرقت تهران اذعان کرد: یک باند 5 نفره نیز در عملیاتی جداگانه منهدم شد که به 500 فقره سرقت در تهران اعتراف کردند. از این افراد 16 دستگاه سیستم پخش صوتی، دو فقره مخزن سوخت، دو دستگاه لپ تاپ، 5 عدد تلفن همراه و 8 عدد باند پخش صوتی از منزل آن ها کشف شد. در مجموع در روزهای اخیر 18 نفر از سارقین حرفه ای تهران دستگیر شده و به مراجع قضایی معرفی شدند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 597231 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟