دستگیری سوداگران مرگ در شاهرود

به گزارش رکنا، سردار عبداله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان‌های سمنان، خراسان جنوبی و گلستان در اقدام اطلاعاتی مشترک بر روی اعضای یک باند قاچاق مواد متمرکز شدند و سرنخ‌هایی از انتقال محموله سنگین توسط این افراد به شمال و پایتخت کشور به دست آوردند.

او افزود: با توجه به حساسیت پرونده، موضوع به دقت مورد بررسی ماموران خبره و کارکشته مبارزه با موادمخدر قرار گرفت که پس از ساعت‌ها تلاش و پیگیری‌های اطلاعاتی مشترک، چگونگی انتقال این محموله برای پلیس مشخص شد.

کشف 946 کیلوگرم موادمخدر در شاهرود

فرمانده انتظامی استان سمنان بیان کرد: اعضای این باند که قصد انتقال محموله را در قالب یک کاروان خودرویی به شمال و پایتخت کشور داشتند بامداد امروز در عملیات هماهنگ و منسجم پلیس در محور فرعی طرود به شاهرود شناسایی شدند.

سردار حسنی از اجرای عملیات هماهنگ و مشترک با حضور ماموران انتظامی استان‌های سمنان و گلستان خبرداد و گفت: ماموران با دستگیری هر ۵ عضو این باند ۹۴۶ کیلوگرم انواع موادمخدر را نیز کشف کردند.

او با اعلام توقیف ۳ دستگاه خودرو شامل نیسان، پژو و پراید در این عملیات افزود: در بازرسی صورت گرفته از نیسان ۷۵۶ کیلوگرم تریاک، ۱۴۸ کیلوگرم هروئین، ۲۰ کیلوگرم شیشه و ۲۲ کیلوگرم سایر مواد مخدر کشف شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597005 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟