گروگانگیری و تیراندازی در تگزاس/ 3 افسر پلیس زخمی شدند

به گزارش رکنا، در پی حضور نیروهای پلیس در منطقه وقوع حادثه، تیراندازی‌هایی رد و بدل شد و سه افسر پلیس مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و به بیمارستان منتقل شدند و ظاهراٌ وضعیت جسمانی آنها پایدار اعلام شده است.

«بینو کادناس» افسر پلیس آستین طی یک پیامی که در صفحه توییتر خود از این حادثه منتشر کرد، گفت به وی اعلام شده است که وضعیت گروگانگیری است و عامل حمله که درون خانه پنهان شده است، تهدید کرده در صورت ورود نیروهای پلیس، کودکانی را که گروگان گرفته خواهد کشت.

تصاویر و کلیپ‌های ویدئویی منشتر شده در فضای مجازی، حکایت از حضور گسترده نیروهای پلیس در محله حادثه است و همچنین دستکم سه آمبولانس نیز در محل مستقر شده است و یگان نیروهای ویژه منطقه آستین نیز وارد عمل شده‌اند.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر ویدئویی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد یک بالگرد نیروهای پلیس بر فراز محل وقوع حادثه گشت‌زنی می‌کند.

این حادثه همچنان در جریان است و هنوز جزئیات بیشتری در خصوص آن منتشر نشده است و پلیس در تلاش برای پایان دادن به این ماجرا است و هنوز جزئیاتی از هویت عامل این حادثه و انگیزه وی منتشر نشده است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود و تعدادی نیز در این حوادث جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون هیچ اقدامی برای محدود کردن حمل سلاح در این کشور صورت نگرفته است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 596554 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟