راز سرقت های سیامک جوان تهرانی فاش شد / اعتراف 25 فقره موبایل قاپی

به گزارش رکنا ، سرهنگ کارآگاه "علی عزیزخانی" در تشریح این خبر گفت: ماموران گشت کلانتری 108 نواب هنگام گشت زنی های هدفمند به راکب یک دستگاه موتورسیکلت که با سرعت پایین در حال تردد بود و افراد رهگذر را به طرز مشکوکی تحت نظر داشت مظنون می شوند و در اقدامی پلیسی وی را دستگیر و برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی انتقال می دهند.

وی افزود : با انتقال متهم به نام سیامک 24 ساله به پلیس آگاهی مشخصات ظاهری چهره متهم با مشخصات اعلامی از سوی چند تن از مال باختگان در پرونده ای در حال رسیدگی مطابقت زیادی داشت که احتمال کذب گویی متهم و کتمان حقایق قوت گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: در پالایش های اطلاعاتی مشخص شد که سیامک سابقه دار بوده و دارای 7 فقره سابقه کیفری در زمینه سرقت می باشد و موتورسیکلت تحت تصرف وی نیز دارای سابقه سرقت در همان روز دستگیری، از کلانتری 135 آزادی می باشد .

وی عنوان کرد: با توجه به مستندات موجود و ظن قوی به ارتکاب جرم موبایل قاپی توسط متهم مجددا وی تحت بازجویی قرار گرفت و این بار به موبایل قاپی از شهروندان با موتورسیکلت سرقتی معترف شد و اظهار داشت، گوشی های سرقتی را به دو مالخر به نام های جمشید و نوید که دارای مغازه موبایل فروشی می باشند فروخته است .

سرهنگ عزیزخانی گفت: با هماهنگی بازپرسی دادسرای ناحیه 10 تهران هر دو مالخر اموال سرقتی نیز در هفدهم تیرماه دستگیر و در بازرسی از مغازه متهمان تعداد 25 دستگاه گوشی مسروقه و یک دستگاه تغییر رمز سریال گوشی کشف که پس از استعلام از پلیس فتا مشخص گردید دستگاه مکشوفه دارای قابلیت حذف رمز عبور و تغییر IMI گوشی موبایل را دارد .

وی با اشاره به اینکه مالخران در بازجوئی های مقدماتی به فروش گوشی های سرقتی به شهروندان اقرار کردند، بیان داشت : تا کنون 25 تن از مال باختگان شناسایی شدند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی در پایان گفت: هر 3 متهم با دستور قضائی برای شناسایی سایر سرقت های احتمالی و شناسایی سایر مال باختگان در اختیار ین پایگاه قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 596051 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟