سارق دوربین‌های کنترل سرعت جاده اردبیل - سرچم دستگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ سیدهادی موسوی روز جمعه  اظهارداشت: این سارق چندی پیش اقدام به سرقت دوربین‌های کنترل سرعت جاده در مسیر راه ارتباطی اردبیل - سرچم می‌کرد، که دستگیر و روانه زندان شد.

وی گفت: سارق با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید اقدام به سرقت دوربین‌های هوشمند کنترل سرعت در این جاده می‌کرد، به چندین موردسرقت دوربین‌های کنترل سرعت بزرگراه زنجان - تبریر نیز اعتراف کرده است.

سرهنگ موسوی افزود: خودرو سواری این سارق که مورد استفاده برای موارد سرقت بود ، توقیف شد.

فرمانده انتظامی خلخال از افزایش کشفیات جرایم سرقت در این شهرستان خبر داد و تشریح کرد: اقدامات پیشگیرانه از سرقت توسط مردم همچون استفاده از قفل‌های ایمنی برای اماکن مسکونی ،دامی و تجاری ، روشن‌سازی محوطه‌های در معرض سرقت ،نصب دوربین‌های مداربسته ، نصب آژیر و سیستم اعلام سرقت همواره بازدارنده از سرقت است.

وی بیشترین موارد سرقت در خلخال را سرقت‌های خرد ناشی از بی‌توجهی مال‌باختگان به موارد ایمنی و بازدارنده از سرقت دانست.

او با بیان اینکه تاریکی از عوامل افزایش جرایم سرقت است، افزود: اقدام بموقع دستگاه‌های ذی‌ربط در ایجاد امکانات روشنایی در مناطق حاشیه‌نشین شهر مانع از وقوع جرایم سرقت در این محل‌های تاریک از جمله مسیر تاریک منتهی به مجموعه ورزشی پوریای ولی و مناطق مسکونی اطراف این مجموعه خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 595698 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟