آتش‌سوزی بزرگ در میدان قائم شیراز

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شیراز، یک باب مغازه فروش ظروف یک‌بارمصرف در میدان قائم دچار آتش‌سوزی شد.

پس از اطلاع این حادثه در ساعت ۲۳: ۲۴ به سامانه ۱۲۵ از سوی شهروندان، نیروهای عملیاتی ایستگاه‌های ۱، ۹، ۱۲ و ۱۱ بی‌درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی، بی‌درنگ به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز دراین‌باره گفت: قسمتی از یک فروشگاه ۱۲۰ مترمربعی با کاربری فروش ظروف یک‌بارمصرف و پلاستیکی آتش‌گرفته و شعله‌های آتش در حال سرایت به‌تمامی قسمت‌های این فروشگاه و منازل مسکونی در طبقات فوقانی این فروشگاه بود.

محمدهادی قانع در ادامه سخنان خود افزود: آتش‌نشانان بلافاصله پس از قطع جریان برق و ایمن‌سازی محل حادثه و با توجه به خارج شدن دود غلیظ از داخل مغازه، به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول پس از تجهیز خود به سیستم تنفسی و با استفاده از تجهیزات فردی و لوله‌های آبدهی، خود را به کانون آتش‌سوزی رساندند و با تلاش فراوان آتش را مهار و کاملا خاموش کردند و گروه دوم در طبقات بالا حضور یافته و ساکنین را از محل خارج کردند.

وی با بیان اینکه علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است، گفت: خوشبختانه با سرعت عمل و حضور به‌موقع پرسنل از گسترش آتش به طبقات بالا جلوگیری و همچنین کسی آسیب ندید و نیروهای عملیاتی پس از ایمن‌سازی و تحویل محل حادثه به مالک فروشگاه، به مأموریت خود پایان دادند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 595636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟