حمله به کلانتری قهاوند بخاطر مرگ پسر نوجوان با شلیک پلیس + فیلم و جزئیات
حجم ویدیو: 3.73M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38

حمله گروهی عزادار به کلانتری در قهاوند بخاطر شلیک نیرو های پلیس به پسر 13 ساله اتفاق افتاد.

به گزارش رکنا، حسین بشری، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: افرادی چند شب متوالی به حفر زمینی در شیرین‌آباد منطقه قهاوند شهرستان همدان به منظور یافتن اشیای تاریخی اقدام کرده بودند. با شکایت اداره میراث فرهنگی و درخواست نماینده این سازمان از پاسگاه قهاوند، پلیس تحقیقات خود را آغاز کرد، اما زمانی که آنها در محل حفاری حاضر شدند، متهمان با جا گذاشتن بخشی از وسایل و ادوات حفاری متواری شدند.

مرگ پسر جوان در عملیات پلیسی قهاوند

وی افزود: در جریان تعقیب و گریز، متهمان به دستور اخطار پلیس توجهی نکرده و به فرارشان ادامه دادند و ماموران برای متوقف‌کردن آنها شروع به تیراندازی کردند که یکی از تیرها به پسر نوجوانی اصابت کرد. او زخمی و از سوی پلیس به بیمارستان منتقل اما فوت شد.

بشری ادامه داد: به علت تاریکی هوا، پستی و بلندی مسیر و کمانه کردن، تیر به بدن یکی از متهمان برخورد کرد و زمین گیر شد و ماموران این متهم را بی درنگ با خودروی ناجا به مرکز درمانی قهاوند سپس به مرکز درمانی همدان منتقل کردند که به علت شدت جراحات جان باخت.

وی بیان کرد: تعدادی از متهمان که از دست پلیس فرار کرده بودند نیز در عملیات دیگری شناسایی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 595416 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟