بازداشت شیاد اینستاگرامی / او چاق ها را طعمه قرار می داد / تهران

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اقلام دارویی تقلبی خبر داد و گفت: متهم با ایجاد صفحه اینستاگرامی نسبت به فروش داروهای لاغری اقدام می کرد.

به گزارش رکنا، سرهنگ داود گودرزی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: در تاریخ چهاردهم تیر ماه 1399 در پی شکایت خانمی 31 ساله ساکن غرب تهران مبنی بر فروش داروی تقلبی در شبکه اجتماعی اینستاگرام موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت .

این مقام مسئول ادامه داد : شاکی در تحقیقات صورت گرفته بیان داشت که پس از خرید دارو و مصرف آن دچار بیماری شدید شده به طوری که چندین روز در بیمارستان بستری بوده است.

وی افزود: با توجه به اظهارات شاکی ، ماموران از طریق انجام اقدامات فنی و مهندسی به هویت متهم و گرداننده آن پی بردند و پس از انجام هماهنگی با مرجع قضایی وی را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند .

سرهنگ گودرزی بیان داشت: در تحقیقات اولیه متهم بیان کرد که سابقا کار عطاری انجام می داده و هیچ گونه سواد آکادمیک در خصوص تجویز دارو نداشته و بدون اخذ مجوز از سازمان غذا و دارو اقدام به فروش اقلام دارویی کرده است.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ خاطر نشان کرد:همشهریان مد نظر داشته باشند هرگونه فروش اقلام دارویی در فضای مجازی ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قضایی صورت خواهد گرفت .

این مقام انتظامی تصریح کرد : هم اکنون مجرمان در برخی از شبکه های اجتماعی اقدام به فروش و یا تبلیغ اقلام پزشکی و دارویی مختلفی می کنند که اکثر آنها یا کلاهبرداری بوده و یا در شرایط ناسالمی نگهداری می شوند و بعضا هم تقلبی می باشند ، لذا از هموطنان خواهشمندیم که فریب این مجرمان را نخورده و اقلام دارویی خود را صرفا از داروخانه ها و مراکزی که مورد تائید سازمان غذا و دارو می باشد تهیه کنند تا سلامت خود و خانواده شان را تضمین نمایند.

سرهنگ گودرزی از هموطنان خواست : چنانچه موارد مجرمانه از این دست را مشاهده کردند حتما از طریق مرکز فوریت های سایبری به نشانی www.cyberpolice.ir همکاران بنده را مطلع کنند تا برخورد لازم صورت پذیرد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 595195 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟