دستگیری 3 سارق در تهران / آنها از راه پشت بام به خانه ها می رفتند

 رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران از کشف یک فقره سرقت منزل و دستگیری 3 سارق خبر داد و گفت: سارقان از راه پشت بام وارد منزل شده بودند.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان"  گفت : سال گذشته پرونده ای با موضوع سرقت منزل یکی از شهروندان در کلانتری 128 تهران نو تشکیل و به دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد .

وی گفت: شاکی با حضور در پلیس آگاهی اظهار داشت : اوایل آبان ماه برای عیادت یکی از بستگان منزل را ترک کردم و پس از بازگشت به منزل با بهم ریختگی خانه مواجه و فهمیدم سارق یا سارقان از پشت بام وارد منزل شده و اموال با ارزش از قبیل طلا و ظروف قدیمی جمعا به ارزش دویست میلیون تومان سرقت کرده اند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران گفت : برای کشف جرم تیمی از کارآگاهان این پایگاه به محل سرقت مراجعه و موفق شدند به دست بیاورند که سرقت توسط یکی از مجرمان سابقه دار به نام اردشیر و دو تن از دوستانش به اسامی کاظم و سیروس انجام شده است.

کارآگاه کنجوریان با اشاره به اینکه متهمان پرونده در دو عملیات جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند، گفت : هر سه متهم به دادسرای ناحیه 15 تهران معرفی و با دستور بازپرس پرونده با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 594900 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟