این مرد به 2 خواهر خود هم رحم نکرد !

رئیس پلیس فتا استان کردستان گفت: مجرمان سایبری که اقدام به راه‌اندازی سایت شرط بندی اینترنتی در فضای مجازی کرده بود شناسایی و به مقامات ذی‌ صلاح قانونی تحویل داده شدند.

به گزارش رکنا ، سرهنگ مهدی دانش ‌پوربا اشاره به خانه نشینی و مشکلات دوران کرونا که معیشت و اوقات فراغت را برای گروهی از مردم سخت کرده است، تصریح کرد: به دنبال مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس فتا و طرح شکایت مبنی بر کلاهبرداری میلیونی از آنان در قالب یک سایت شرط‌بندی، موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های کارشناسی مأموران پلیس فتا مشخص شد فرد یا افرادی در وب‌سایتی اقدام به راه‌اندازی و دسترسی به سایت شرط‌بندی کرده و از طریق وعده‌های کاذب اقدام به کلاه‌برداری از افراد می‌کنند.

این مقام مسئول ادامه داد : با همکاری و هماهنگی مراجع قضائی چهار نفر از اعضاء این باند طی یک عملیات هدفمند پلیسی دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس فتا منتقل شدند.

دزد حساب 2 خواهر در کردستان برادرشان از آب درآمد

سرهنگ مهدی دانش ‌پور تصریح کرد: در این پرونده یکی از متهمان از کارت‌ بانکی دو خواهر خود اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کرده بود بدون اینکه خانواده و خواهران وی از این موضوع مطلع باشند.

وی تاکید کرد : بسیاری از افرادی که در شبکه‌های اجتماعی تبلیغاتی تحت عنوان " پولدار شدن در یک شب و یا برنده شدن در بخت آزمایی "را می‌کنند، هویت‌شان جعلی است.

رئیس پلیس فتا استان کردستان خبر داد : در بررسی تجهیزات فنی و رایانه‌ای و اطلاعات حساب‌های بانکی مشخص شد ، متهمان بیش از ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در موضوعات شرط‌بندی فعالیت داشتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 594881 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟