دستگیری موبایل قاپ حرفه ای در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "احمد نجفی" گفت : کارآگاهان اداره 18پلیس آگاهی در بررسی تعدادی از پرونده های قاپ زنی گوشی در محدوده کلانتری 129 جامی به موارد مشابهی رسیدند که در آنها یک نفر سارق با موتورسیکلت طرح هوندا غالبا در ساعت های 2300 الی 0100 بامداد از شهروندان موبایل قاپی می کند و در صورتی که مال باخته وی را تعقیب می کرد با تهدید سلاح سرد مانع از تعقیب شده و از محل می گریزد.

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران افزود : با توجه به سرنخ های بدست آمده کارآگاهان در تحقیقات میدانی موفق شدند مشخصات ظاهری متهم را پالایش کنند و در نهایت تصویری از سارق را در اختیار ماموران کلانتری و سایر گشت های انتظامی قرار دهند.

کشف 20 فقره موبایل قاپی در تهران

این مقام انتظامی عنوان کرد : گشت زنی های انتظامی ادامه تا اینکه ساعت 00:30 بامداد اول تیرماه ماموران کلانتری 129 جامی حین گشت زنی های انتظامی سارق را حین سرقت مشاهده و در عملیات تعقیب و گریز موفق به دستگیری وی و کشف 4 دستگاه گوشی سرقتی از متهم می شوند.

وی با اشاره به اینکه متهم با دستور بازپرس دادسرای ناحیه 11 تهران تحویل اداره 18 می شود، ادامه داد: متهم در بازجوئی های تخصصی به 20 فقره سرقت گوشی همراه در خیابان های جمهوری ، فردوسی ، میدان حر ، خیابان کارگر و چهارراه سپه اعتراف می کند.

این مقام انتظامی افزود: با شناسایی 18 تن از مال باختگان سارق برای سیر مراحل قانونی در اختیارمرجع قضائی قرار گرفت و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 593747 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟