شاگرد مغازه سارق یک میلیارد و 500 میلیونی از آب در آمد

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "حمدالله علیزاده" در تشریح این خبر گفت: سی و یکم تیرماه شکایتی با موضوع سرقت اجناس یک باب مغازه و دستگیری فردی به نام مصطفی 29 ساله در کلانتری 113 بازار تشکیل و پس از ثبت اظهارات مال باخته پرونده به دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران عنوان داشت: شاکی با حضور در پایگاه هفتم اظهار داشت، حدود دو ماه پیش برای فروشندگی و انبارداری مصطفی را استخدام کردم که در این مدت با کسری محصولات انبار مواجه شدم و ورود و خروج اجناس اختلاف فاحشی پیدا کرد که متوجه شدم وی در این مدت حدود یک میلیلرد 500 میلیون ریال از انبار سرقت کرده است.

دستگیری 2 مالخر حرفه ای در تهران

این مقام انتظامی افزود: بلافاصله پس از وصول پرونده اقدامات اولیه انجام و کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت مغازه پایگاه به همراه اکیپ بررسی صحنه جرم در محل سرقت حاضر شدند که طی بازدید و معاینه محل مشخص شد مصطفی در چند نوبت سرقت از انباری را انجام داده است .

وی با بیان اینکه متهم در بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی اظهار داشت اموال سرقتی را به دو مالخر به نام های وحید و امیر فروخته ام، ادامه داد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی هر دو مالخر در مخفیگاهشان دستگیر و برای سیر مراحل قانونی هر سه متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 592914 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟