تعقیب و گریز هالیوودی پلیس تهران برای به دام انداختن سارق پژو 206

 رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق خودرو در عملیات تعقیب و گریز و تیر اندازی خبر داد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی گفت: ساعت 17:30 یازدهم مرداد ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده آزاد راه پردیس به سمت تهران به یک دستگاه خودروی پژو 206 که با سرعت زیادی در حال حرکت بود مظنون می شوند.

وی افزود: با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص می شود پژو 206 بیست و یکم تیرماه در تهران به سرقت رفته است؛ راننده پژو206 مسروقه با مشاهده خودروی پلیس به سمت جنوب بزرگراه یاسینی حرکت می کند که چندین بار به او دستور ایست داده می شود اما وی بدون توجه به دستور پلیس با انجام حرکات مخاطره آمیز به فرار خود ادامه می دهد.

شلیک پلیس به سارق پژو 206 در تهران

گزافی گفت: افسراکیپ برای حفظ جان و مال شهروندان و با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی در فواصل زمانی و مکانی مختلف کرده که راننده خودروی مسروقه بدون توجه به اخطارهای پلیس وارد بزرگراه زین الدین شده و با حرکات خطرناک خود و برای مسدود کردن بزرگراه به یک دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه کامیونت خسارت وارد می کند.

به گفته وی، ماموران به علت حرکات مخاطره آمیز راننده پژو 206 و عدم توجه راننده به هشدارهای پلیس برای جلوگیری از خسارت های بیشتر و دستگیری سارق اقدام به شلیک تیر به سمت لاستیک عقب خودروی مسروقه می کنند که مورد اصابت قرار گرفته و پس از طی مسافتی خودرو متوقف می شود.

رییس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی در پایان خاطرنشان کرد: با عکس العمل سریع ماموران پلیس، راننده پژو206 به نام «سیامک» که قصد فرار به صورت پیاده را داشت دستگیر و با تنظیم گزارش اولیه برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 592904 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟